یا اباصالح المهدی

 

گفتم به مهدی بر من عاشق نظر کن
گفتا تو هم از معصیت صرف نظر کن


گفتم به نام نامیت هر دم بنازم
گفتا که از اعمال نیکت سرفرازم

 

گفتم که دیدار تو باشد آرزویم
گفتا که در کوی عمل کن جستجویم


گفتم بیا جانم پر از شهد صفا کن
گفتا به عهد بندگی با حق وفا کن


گفتم  ز هجران تو قلبی تنگ دارم
گفتا ز قول بی عمل من ننگ دارم

 

گفتم دمی با من ز رافت گفتگو کن
گفتا به آب دیده دل را شستشو کن


گفتم که از هجران رویت بی قرارم
گفتا که روز وصل را در انتظارم

 

 

اللهم عجل لولیک الفرج...

 

 



نظرات شما عزیزان:

S.H
ساعت13:13---6 تير 1393
روزی هزار بار دلت را شکســـــــــــته ام
بیخود ب انتظار وصالت نشســــــــته ام
هربار این تویی ک رســـــــیدی و درزدی
هربار این منم ک در خانه بســــــــته ام
هرجمعه قول میدهم ادم شـــــــوم ولی
هم عهدخویش هم دلت را شکسته ام
پاسخ:خیلیم عالی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدعلی شیخ محمدی